The Carrie Diaries
 
 
Jag är helt fast och jag vet inte ens varför..!
 

Ni ska få en enkel beskrivning på vad den handlar om och det är om Carrie Bradshaw, under hennes skoltid i början av 80 - talet. Hon upplever New York livet när hon får en så kallad praktik plats på en advokatsbyrå.
Det härliga med serien är inte bara att man blir inspirerad av Carrie utan även att den är så gullig!
 
Ja, snyggingen Sebastian Kydd gör serien hel såklart men det som Carrie upplever är känslosamt för tittaren också. Kan inte direkt säga vad som får mig att fastna i serien men allt som händer, alla kärleksproblem, dramatik och gullighet gör en helt besatt!
 
 
Carrie Bradshaw <-- AnnaSophia Rubb
 
 
Sebastian Kydd <-- Austin Butler
 
 
Larissa Loughton <-- Freema Agyeman
 
 
Jill 'Mouse' Chen <-- Ellen Wong
 
 
 Maggie Landers <-- Katie Findlay
 
 
Walt Reynolds <-- Brendan Dooling
 
Om ni inte redan kollar på The Carrie Diaries så föreslår jag att du gör det!
Och för er som redan kollar på det och de som kollar på det nu efter min rekomendation så undrar jag vad ni tycker om Sebastian Kydd / Austin Butler?
Visst blir man lite förälskad? ;)
 

Jag ska vara så vänlig och länka er den sidan som jag såg de 2 säsongerna,
---> http://watchseries.lt/serie/The_Carrie_Diaries !
Varsågoda!
 
xx ♥