The Conjuring  2013
 
 
Denna filmen ska vara den typ läskigaste filmen 2013...
 
"Based on the true case files of the Warrens"
 
 
Har inte vågat se den än men rekommenderar den ändå!
Vet folk som sett den och nästan skitit på sig, bildligt talat, haha!
 
 
Jag brukar inte tycka att skräckfilmer är så jätte läskiga eftersom jag såg så många skräckisar när jag var mindre och då var de asläskiga med idag inte lika. Klart ska en skräckfilm framlyfta skräcken inom en person och det gör mer eller mindre alla skräckfilmer.
 
Ju verkliga de är desto högre höjs hjärtslagen!
 
Jag såg nyss att en av huvudpersonerna spelar Norma Bates i Bates Motel vilket är en serie baserat på Alfred Hitchcock's Psycho från 1960. Där mamman är ganska så läskig och psykstörd... det är det läskiga med denna filmen.. :S
 
Rollerna: Vera Farmiga, Patrick Wilson, Lili Taylor, Ron Livingston, Shanely Caswell och Hayley McFarland.
 
Regisserad av James Wan.
 
 
xx ♥

7 kommentarer

ida. ♛ [fotografi och hästar]

03 Nov 2013 00:03

åh den är så sjukt bra!! Snacka om att jag och mina kompisar hade damp när vi såg den på bion hahahh shiiiit!!

Svar: haha, okej xd
iheartmovies

ida. ♛ [fotografi och hästar]

03 Nov 2013 00:05

btw så är den första bilden från Insidious ;) Fast det är ju Patrick, så otroligt duktig skräck skådespelare!!

Svar: aha, ojj tack för du sa de haha ;O ja, det är han!
iheartmovies

Jonas

03 Nov 2013 14:14

Gissa vilken film som jag ska se ikväll ;) Just precis, The Conjuring 2013! xD

Svar: haha, berätta gärna vad du tyckte om filmen sen ;) om du vågar se den haha- [email protected]
iheartmovies

Jonas

04 Nov 2013 15:25

Ptja, om jag säger så här. Jag såg den ensam, i ett ned släkt rum. Så mina skrik var det enda som hördes utåt xD

Svar: ahaha härligt! x) hade aldrig vågat se den ensam dock och verkligen inte i ett helt mörkt rum.. usch ;o
iheartmovies

Jonas

05 Nov 2013 12:11

Min äldsta broder älskar sådant där. Så jag tipsade honom om filmen igår =) Jaså? ;) Men det är ju det som är själva poängen med skräckfilmer, nämligen att bli skrämd xD

Svar: jaså, haha, hur gammal är du då? (: ja det är ju sant haha men ju mer verkligt sakerna är desto läskigare är det :(
iheartmovies

Jonas

07 Nov 2013 11:31

Jag är 19år =) Ja, historian är ju baserad på en sann händelse om jag inte minns helt fel?

Svar: okej, ja precis, såå sjukt läskigt :O
iheartmovies

Jonas

08 Nov 2013 16:23

Var det jag fick för mig. Bakgrundshistorian för "Exorcisten" är inte mindre läskig den heller kan jag säga. För inte nog med att den filmen också är baserad på en sann historia.

Flera olyckor hände under inspelningen, en dog i sjukdom, och flera skadade sig också. Så nog tusan finns det saker som vetenskapen inte kan bevisa alltid.

Själv tror jag helt klart på det okulta.

Svar: oh my god! fast "Exorcisten" är väldigt bra och som du säger att flera olyckor hände gör bara filmen mer läskig :s
Jag tror också på det.
iheartmovies

Kommentera

Publiceras ej