Några filmtrailers som jag gillade :)
 
 
 
We're the Millers
 
 
 Finns på swefilmer.se
 
-
 
 
Mean Girls 3 (Reunion)
 
 
 Dock tror jag inte detta är den riktiga trailern till filmen eftersom jag hittat fler exemplar av Mean Girls 3. Och imdb.com har inte lagt ut att det finns någon 3:a av dessa filmerna.
 
Dessutom så har den definitivt inte kommit ut förra året, 2013, och jag har hittat en annan trailer till samma film där det står att filmen kommer ut 2015, vilket känns mer sannolikt.
 
Blev glatt överraskad i allafall! :D
 
-
 
 
Stuck in love
 
 
-
 
 
The Bling Ring
 
 
 -
 
 
Blind Ref
 
 
Try not to laugh... hihi.
 
Det är inte en riktig film, utan en trailer gjort för Jimmy Kimmel Show.
 
-
 
 
Dear John
 
 
-
 
 
About time
 
 
Finns på swefilmer.com  och jag ska se den!
 
xx ♥

Kommentera

Publiceras ej