The To Do List      2013
 
 
En härlig och irriterande men bra film om tonårstjejen Brandy Klark som precis gått ut High School, man får följa henne genom hennes lära om allt inom sex. Hon skriver en lista om vad hon ska göra för att kunna träna upp sig inför att förlora sin oskuld till den snygga Rusty Waters.
 
 
Väldigt rolig och störande film, påminner lite om American Pie fast det handlar bara om Brandy, kanske någon form av tjej - American Pie. Ja, jag vet inte, haha. Ni vet, sån störig film där det blir pinsamt så man vill inte kolla?
 
 
Sån är denna filmen! Jag tycker att den är sevärd! For sure!
 
Jag har velat se filmen rätt länge men inte riktigt hittat den någonstans, och eftersom min kära Andy Samberg är med i filmen så var jag ju absolut tvungen att kolla på den! Ganska många kändisar man känner igen, vilket för filmen speciell.
 
I rollerna: Aubrey Plaza, Johnny Simmons, Bill Harder, Alia Shawkat, Sarah Steele, Scott Porter, Rachel Bilson, Christopher Mints-Plasse, Andy Samberg, Donald Glover, Adam Pally, Connie Britton och Clark Gregg.

Regisserad av Maggie Carey.
 
Se den! -->  http://www.swefilmer.com/the-to-do-list-2013/the-to-do-list-2013-video_a61f89783.html
 
xx ♥

Kommentera

Publiceras ej