Carrie   2013
 
 
Nu (för en vecka sedan) har jag äntligen sett den!
Och om jag ska vara ärlig så var den inte riktigt som jag trodde...
 
 
Jag vet att boken/filmen "Carrie" är en skräckfilm, men det enda obehagliga vart mamman i filmen..
Och jag vet att Carrie är den som flickan som är bloddränkt och att hon mördade typ alla på skolbalen. Men jag trodde att anledningen till att hon var dränkt i blod var för alla hon mördat men så är det ju inte.
 
 
Ni som inte har sett filmen och inte vet något om själva Carrie, sorry för mini spoiling där uppe, haha.
Men mer ska jag inte avslöja! Tyvärr så var inte filmen lika bra eller läskig som jag trodde att den skulle vara. 
Cloë var en bra skådespelare men hon passade inte riktig in, men det är bara min åsikt.
 
I rollerna: Cloë Grace Mortez, Julianne Moore, Gabriella Wilde, Portia Doubleday, Judy Greer och Ansel Elgort.
 
Regisserad av Kimberly Peirce.
 
Jag tycker dock att filmen är sevärd!
 
Se den!! --> http://www.swefilmer.com/carrie-2013/carrie-2013-video_2e5100cf9.html
 
xx ♥

1 kommentarer

marina

23 Mar 2014 17:34

Jag har inte sett filmen men hade tänkt att göra det. Själv har jag bara hört bra om den. :)

Svar: Okej, gör det! Det har jag med, den var bra och så men jag tror jag hade alldeles för höga förväntningar så jag tyckte inte den var så bra ;)
iheartmovies

Kommentera

Publiceras ej